Zadzwoń: +48 797-435-233

Darmowa dostawa zamówień pow. 199 zł do Paczkomatu

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania:

Zamówienia i wysyłka

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?

Nasze zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich oraz do Paczkomatów. Na terenie Polski – korzystamy z GLS, InPost oraz DPD.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od nadania, w dni robocze.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.
Jeśli zdecydujesz się na dostarczenie zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, możesz je odebrać w o dowolnej godzinie.

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?

Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem. Zamówienia powyżej 99 zł realizowane do Paczkomatów, wysyłane są na koszt Sprzedawcy.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie w firmie.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia będziesz mógł sprawdzić pod linkiem który otrzyamsz na konto e-mail podane podczas zamówienia. Ponadto otrzymasz na email link do śledzenia swojej przesyłki.

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupiony towar?

Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

KARTA KREDYTOWA – Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę firmy PayU, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Przy tym sposobie płatności masz dodatkową możliwość wybrania innego adresu wysyłki – odbiorca nie musi posiadać przy sobie gotówki przy odbiorze.

SZYBKI PRZELEW ON-LINE – W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.

ZA POBRANIEM – zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki.

PRZELEW TRADYCYJNY – Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

PAYPAL – system płatności on-line.

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w zamówieniu i podać dane do faktury.

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?

Prosimy o kontakt przez e-mail w tej sprawie na info (a) hopsklep.pl

Zwroty i Reklamacje

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?

Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać na własny koszt pod adres:

HOP DESIGN
ul. tyniecka 16/1,
30-323 Kraków

 

Darmowa dostawa

na wszystkie zamówienia w Polsce powyżej 199 zł

Wygodne zwroty do 30 dni

szybki zwrot pieniędzy

Gwarancja

2 lata gwarancji producenta

100% bezpieczeństwa

PayPal / MasterCard / Visa / SSL / RODO